Susuu28_ O kadar cok halsizim ki anlatamam burun akintim var yinede maske taktim 2 5 aylk kizim var mama yiyor emmiyor saglikocginda serum yedim ilacta verdi ins kizima gecmz korkuyorum onerebilecegiz bisiler varmi nasil atlatabilirim cabucak
birerkekbirkizannesii Susuu28_ emzırmıyorsunuz anladığım kadarıyla ben süt verıyordum kızım 2.5 aylıktı bogazım ağrımaya başlamıştı nurofen kullanıyordum bol bol ballı süt lımonlu su ıctım sarımsak yuttum ıhlamur tukettım hemen toparlarım bıde üçerden sarımsaklı çorbalar iyi gelıyor
Susuu28_ birerkekbirkizannesii parolla bi ilac daha var tek skintm burnun tikali bazen akiyo halsizligm cok anlamadm gitti