Pazartesi günü rota ve menenjıt aşısı oldu, çok güzel beslenıyorru şimdi 60cc zor yıyor aglayarak zorla yedırıyorum 800-900 cc içen bebek bırden bire 400 e düştü. 5 aylık az önce 1 saat ugrastım yesın dıye en son kızdım kızdığımı anladı herhalde dudağını buzdu ağladı ona ayrı kahroldum zaten. Ya üzülüyorum zaten 4 aya kadar beslenmesı çok kötüydü çok cektık 1 aydır çok güzel duzelmıstı aşı oldu çocuğum huy degıstırdı 1 saatt ağlıyor yerken gündüz uyumuyor