Diyarbakır da yaşayan veya doğumunu Diyarbakır’da yapacaklar için Özel Dünyapark hastanesini asla önermiyorum ilgi alaka sıfır ebeler hemşireler aşırı sert ve ilgisiz. Başta normal doğum istiyordum evet ama doğuma gittiğimde bebeğimin kakasını yaptığını ve yediğini söylediler. Onların beni acil sezeryana almaları gerekirken hiç Bşy demediler ve ben söyledim sezeryana alın o halde diye ama ne kadar söylememe rağmen bi sıkıntı olmadığını bebeğin iyi olduğunu söyleyip durdular. 31 saat sancı çektim suyum bitmişti ve 31 saatin sonunda bebeğim artık içerde susuz kaldığı için nabzının düştüğünü söylediler ve beni kesip öyle çıkardılar bebeğim oksijensiz doğdu ve bir ciğerinin hiç çalışmadığını söylediler küveze aldılar 1 hafta küvezdeydi bebeğimi vermiyorlardı iyi iyi diyip geçiştiriyorlardı kendi rızamızla çıkardık ve başka bir hastanede kontrol altına aldık çok şükür bi sıkıntısı yok ama ben hem ruhen hem bedenen çok zarar gördüm ve tekrar söylüyorum benim ve ailemin ısrarlarına rağmen sezeryana almadılar doğum esnasında doğurtan ebe bana bağırıyor kızıyordu bunlar insanlığa sığmaz davranışlar. gereken her yere şikayetimizi yaptık. Bu benim için bir tecrübe oldu ve orda doğum yapmayı düşünen varsa diye de yaşadığımı anlatmak istedim.