ayseayliz
geçmiş olsun bende geçen hafta oldum kanal tedavisi, iki gün önce de dolgusunu yapıp bitirdiler işlemi.
2-3 saate kadar emzirme uyuşma hissi bitene kadar demişti doktor fakat ne fayda hiç oyalayamadim ben ya bebeğimi en fazla 1 saat sonra emzirdim 14 aylik bu arada .
inşallah bir sıkıntı olmuyor Allahin izniyle 🌸
yarın da çürük iki diş daha var onlara da dolgu yapılacak bakalım nasıl olacak iğne biraz korkutuyor beni ya