Çareyi dışarı çıkmakta buldum inanın. Kanguruya koyup dışarı çıkartıyorum 1 saat bile olsa yürüyoruz temiz hava iyi geliyor bebeğime benim kızımda 8 aylık okadar mızmız ki kucağımdan indiremiyorum yürüyüş yapıp gelince biraz daha iyi oluyor sakinleşmiş oluyor