Kızlar benim ön dişim ortaokula giderken kırılmıştı en fazla 2 santim felan dolgu yaptırmıştık 10 yılı geçmişti kızım telefonumla vurdu yanlışlıkla ve o dolgu düştü dişçiye gittim dolgu yaptı ama kaplama gerekebilir dedi dişçinin yaptığı dolguda düştü kaplama yaptırmayada korkuyorum şimdi tekrar aynı doktora gitsem kaplama yapalım dicek