salihanur12 Bebeğimin gözünün içi kızardı bir anda tehlikeli bir durum mu doktora gitmek gerekir mi bilen var mı neden olur
12betul salihanur12 Benim kızımın gözleri küçük hastanede farketmeden gözünü açtıkça kırmızı kan gibi bi şey vardı . Tabi götürdüm . Bebeklerde normal geçici durummuş . 1 aylıkken de geçti . Ama siz sonradan oldu diyorsunuz bence beklemeyin götürün
hazalarababystore salihanur12 benim bebeğimdede olmuştu doktora götürdüm mikrop kapmış salgın varmış damla verdi antibiyotikli 20 gün kullandık geçti