Kızlar selam 15 gün önce kızım bogaz enfeksiyonu geçirdi crp 26 idi antibiyotik içtik geçti ama 3-4 gün önce ateş oldu gene tahlil verdik crp30 olmuş başka bir antibiyotik verdi doktorumuz idrar yokundan da şüphelendik onu kapsayan geniş bir antibiyotik neyse 3 gundur onu kullanıyoruz ama Ateş stabil değil yani yine de çıkıyor. Genelde 38 i geçmiyor şükür ama yıldım çok yoruldum gerçekten 😣 öksürük hapşırma kusma ishal falan da yok of