Bende lansinoh kullanıyorum doğduğundan beri hem emiyor hemde günde 1-2 kez mama desteği veriyorum az miktarda bebeğim 4,5 aylık meme reddi yaşamadım memeyi istemediği anlarda ayakta emzirdim ataklar olabiliyor biberon kullanmasada vede kullandığım en iyi biberon diyebilirim 3 çocuğum var hemen hemen hepsini denedim ama en iyisi lansinoh koku bile yapmıyor