Merhaba anneler kızım doğduğundan beri eziyetli bebek oldu yardımcı olanımız yoktu. Hep tek büyüttük eşimle. Kırkı çıkmadan gaz durumları başladı uyumadı, 2.5 ayından itibaren meme reddi 3.5 ayda tamamen bıraktı memeyi snrasında mama reddi sonra 5.5 ay ikinci doz rota sonrası 40 gün kanlı kaka her kakada kan ve ishal uğraştık reflüydü gece ikilere kadar üst gazı bitmediği için uyutamazdık sabahda erkenden kalkardı zaten. Alerji dediler kanlı kakaya bide alerji maması falan onun reddi uğraştık alerjiyi çözdük gaz devam etti ek gıdayla üst gaz bitti şükür alt gazını gece uyurken çıkarmadı . Derken derken bugüne geldik diş çıktı alt iki diş o hafta uyutmadı şimdiye gelirsek uyuması bu süreçlerde alıştığımız plates topunda zıplatarak uyuyor asla kabul etmiyor ayakta sallamayı beşikte battaniyede sallamayı bile kabul etmiyor sadece zıplayarak uyuyor. Gece kaç defa kalktığımızın haddi hesabı yok 3te 5 te park yatakta dikiliyor sesleniyor en az bi saat uyutmaya uğraşıyoruz gündüz desen öyle yarım saat sallıyorum yarım saat uyuyor. Ne zaman düzeliriz ne yapıcam ben artk yoruldum uykusuzluk yorgunluk evim pislikten geçilmez işte yaptırmıyor mızır mızır bu ara