egemmmmmmm Merhaba, ben kullanmadım ama birçok bebekte aç karnına alındığında mide bulantısı yapabildiğini duymuştum. Bazı anneler tok karnına ya da beslenmeden hemen sonra verince daha iyi tolere edildiğini söylüyor. Yine de en doğrusu doktorunuza danışmanız olur. Geçmiş olsun, inşallah kısa sürede toparlar.