Kızlar selam biz ailecek hastayız öksürük balgam burun akıntısı oldu ilk en küçük oğlum 2 yaşına girecek öksürük burun kapanması oluyordu 3 gündür ateşleniyor s. ocağı antibiyotik verdi bunu(CROXİLEX-BİD400/57MG) kullanmaya başladık zar zor içiyor ishal oldu bu seferde ateş ishal sadece emmek istiyor ne yapacağımı şaşırdım lütfen yardım edin sık sık enfeksiyon geçiriyoruz bu 10 gün oldu geçmedi