Selam anneler. 5 gündür golden goat kullanıyoruz bebeğim kabız oldu zar zor yaptı kakasını. Hatta sanırım zorlanmadan kaynaklı, kan gördüm. Alerjisi vs yok test yaptırmıştık. Ne yapmalıyım bağırsağı alışsın diye beklemeli miyim yoksa hemen mama değişikliği mi yapmalıyım? 😕 Başta böyle oluyo mu?