Kızım 4 aylık oldu. 3. Ayına kadar sürekli sırt üstü yatırdığım için kafasının arkası çok düz. 3. Aydan itibaren sağ sol şeklinde yatırıyorum ve düz kafa yastığı kullanıyorum. Hiçbir düzelme olmadı. Ne olur başına böyle bir durum gelen varsa cevaplasın. Düzelir mi geçmi kaldık