Kızım 11 aylık, her gece zırt pırt su ve mama için kalkıyo. Özellikle de su. Sanki emzik gibi alışkanlık olmuş. Uyanıyo onu vermeyince kızıp mızmızlanıyor verirsem ağzına biberonu koyup dönüp uyuyo. Bu her gece 4-5 kez oluyo.
Çok su içtiği için de bezi çok doluyo hatta taşıyo bazen.
Gece bu kadar sık kalkmaması için ne yapmam lazım ? Daha önce böyle değildi. Son 2-3 aydır böyle yapıyor