bebisliozlem LCW çark kuponları sağolsun 😍♥️ stokları genellikle tükenen elbiseler stoğa gelince hemen kaptım 🤭🫶🏻 Ramazan’da hiçbirinin stoğu yoktu elbiselerde, bayramda 1 yaş doğum günü partimiz var, doğum günü elbisesi daha önceden aldım ama onu da paylaşmak istedim ve halâ kendime bir şey almadım 😁😄 onun yerine taşınıyorum evimizde kullanırım diye sürekli uygulamada bakarken aşk yaşadığım o kahve fincanlarını aldım 🙃💅🏻 sizler neler aldınız kızlar, umarım uyguna almışımdır bende 😁😁 beni gaza getiren olursa kendime de bayramlık alıcam 😆😆
yavruaslanlar bebisliozlem ogluma müslin takım almıstım giydirmedim daha iç barbieliii kızıma böyle takım yaptık birde amcasının kınasında bir kere giydi bunları giydiririm tekrar kimseye gitmiyoruz zaten bayramda
Ogulluana bebisliozlem çok güzel güle güle giysin fiyatları da uygun. Kahve fincanları da çok güzel güle güle kullan🥰 bana bayadır hiç kupon denk gelmiyor ya şans işi heralde
ZeydsMom Aa o beyazli mavili elbiseden benim de var kendimin yeni aldim. 😄 Kac yasindan basliyor o kucugu yok mu?
ZeydsMom bebisliozlem bi bakayim onu bulabiliyormuyum. Kizima alirsam onumuzdeki yaz giyeriz anne kiz🤤 ay onun resmini buyuk gondersene sana zahmet canim
papatyakokulum_ ZeydsMom merhaba sızde olan elbıseyi nerden aldınız acaba. bıde fotoğraf atabilir misiniz
Minikbirprenses uykusuzanne__ erkek için olanı linki varmı acsbs hediye alicam 3.4yas ne alsam bilemedim
ZeydsMom uykusuzanne__ benim de t shirtlerim var ya cok seviyorum. Oglusuma da alacaktim ama babasi kilikli iste polo yaka gomlek falan daha cok yakisiyor 🤣 artik kiza alirim napalim . Ben doguramadim henuz off 😁
ZeydsMom uykusuzanne__ bekleyemiyorum bir gun erken bile gelse benim avantajim ben hakli cikacagim 🤣🤣
uykusuzanne__ bisenakillisinzaten bisenakillisinzaten nerde 🤣🤣🤣🤣pambık nerden mi demek istedin bebek mağazasından
bisenakillisinzaten uykusuzanne__ ayyy o kadar yorgunum ki kızının sarılı elbisesini çarşaf sandım yeni gördüm 🤣