Rosebud10 aaa benimki 2bucuk yaşında, kahvaltı faslini bitirdim bulaşıkları hallettik, bi tur çamaşır toplayıp astık, makinayi bi tur daha çalıştırdı yıkansın diye. Şimdi aldım çayımı uzattım bacağımı, kızım babasıyla içerde kitap okuyo😄inşallah uyutur diyip keyfime bakıyorum😊