9 aylık oğluma bakıcı bakıyor. Ben de evden çalışıyorum. Kadın sürekli kendi çocuklarının ismini söyletmeye çalışıyor.
Anne filan dedirtse daha iyi olur çünkü demiyor henüz. Sadece baba, gel diyor.
Çok salakça geliyor yaptığı ama çok mu abartıyorum bilmiyorum