ecelcin Kızlar bebeğim 7 ay 5 günlük. 1 aydan fazladır kendisi desteksiz oturtabiliyor. Ama bakıyorum bazı fenomenler var çocukları hop yattığı yerden kalkıp oturuyor. Bi de bizden küçük. Sizlerin nasıl normal mi bu durum. Kendi kendine ne zaman kalkıp oturmaya başlıyorlar
papatyam-34 ecelcin 9. Aya kadar normal diye okumuştum bir yerde oğlum da emeklerken oturması biraz geç olmuştu ama kızım 6.5 aylık iken başladı kendisi emeklerken oturmaya her bebek farklı gelişim gösteriyor 🙈 Zaten instagram çok başka bende bi ara çok takmıştım bu çocuklar hiç mi ağlamıyor gittikleri yerde hep mi sakin uslu dolanırlar diye 🙈
ZeydsMom ecelcin kiyaslamayin boyle seylerde. Hele fenomenlerle hic. Ben fenomenlerin bazilarinin cocugun ayini yasini dogru dedigini bile dusunmuyorum
ecelcin papatyam-34 ya ne güzel emeklemeler falan benimki koyduğum yerde kalıyor sadece devriliyor 🥲 görürüz o günleri inşallah 😂
papatyam-34 ecelcin Görürsünüz merak etmeyin ☺️ Oğlum oturmasını tutunup kalkmasını her şeyini biraz geç yaptı kızım tam vaktinde yapınca bende çok şaşırıyorum bütün gün peşinde geziyorum dizlerim acıdı onu takip etmekten 😂
ecelcin papatyam-34 hahaha doğru söylüyorsunuz orası da zor her şey hemen olsun istiyoruz sonra yoruluyoruz 🤦🏻♀️
papatyam-34 ZeydsMom Ay dimi ya bende öyle düşünüyorum hatta bi tane var o zamanlar 2 yaşına yeni girecek diyordu ama maşallah çocuk her şeyi yapıyordu bisikleti falan çok güzel sürüyor boyu da uzun duruyordu benim oğlum 2.5 yaşında hala bisiklet süremiyor öğretmeye çalışıyorum ama yapmak istemiyor beceremiyor pedal çevirmeyi
ZeydsMom papatyam-34 ya biri vardi 6 aylik diyordu o zaman kizina kiz catal kasikla nasil yiyordu herseyi. Herkes yaziyordu yani hic benzemiyor bide gorunuscede buyuk cocuga benziyordu. Yorumlarda bazi anneler uzukuyordu benimki 9 aylik buyuk cocuktan falan ama yemiyor kendisi catalla falan. Bilmem ne. Sonra birisi vardi 8 aylik diyordu ingilisce konusuyormus falan videoya almis . Ama sildi sonra onu. Benim oglum yeni dogmustu o zaman. Bi ay falan once 2 bucuk yasini gecmis iste konusmuyor diyordu. Yani bu cocuk nasil bu kadar ileri atladi. Bide bu sefer ayni videoyu paylasti 10 aylik yazmisti. Bazen boyle seyler akillarda kaliyor ya herkes tepki vermisti hatirlayanlar. Ben hicbirini izlemiyorum kesfetime dusuyor oyle denk geliyorum. Yoksa insanin psikolojisi bozulur 😄
parla__ Kendi kalkamiyor oturuncada düşüyor 7,5 aylık hiç dert etmiyorum hiç düşünmüyorum zamanı gelince yapar yarım dönüyor ,yerde oyalanmayi sevmediği için olabilir. On saniye durup ağlıyor sorun değil ne zaman yaparsa
ecelcin parla__ öyle tabiki benimde ilk çocuğum olduğu için ister istemez bi soru işareti oluyor kıyaslama değil tam olarak ama işte tecrübesizlik biraz
papatyam-34 ZeydsMom Evet gerçekten öyle valla bende izlemiyorum ama keşfete hep düşüyor 😂 Benim oğlum 2.5 yaşında yeni çatal kullanıyor valla 😂
ecelcin ZeydsMom kesinlikle öyle. Bir de ek gıdaya geçtik hepsini takip ediyordum neler neler yediriyorlar. Kendimi eksik hissetmiyeyim diye hepsini takibi çıktım valla