cansu2600 Dogacelik İşte bende 1 yaş öncesi nasıl kesilir acaba diye düşünüyorum yani bebek kendi istemedigi sürece nasıl vermeden durabiliriz. Sonuçta dili söylemiyor belki gerçekten çok acıktı ne yapicam olmaz artık mama yok falanmi 😏
Dogacelik cansu2600 yani çok nadir bebek aşırı uykucu olup ihtiyaç duymuyor olabilir 1 yaş öncesinde. O zaman da bebek kendi uyanmaz zaten uyur gece boyu. Uyanıp mama yada meme isteyen bebeğe vermemek 1 yaş öncesi eziyet bana göre.
cansu2600 Dogacelik Bende öyle düşünüyorum şahsen yani. Dediğiniz gibi ihtiyacı varmı uyanıyor o an. Bebekten bebeğe değişiyor tabi kimi bebek ihtiyaç duymadan uyutabiliyor kimisi uyanıyor vs
meftunum Dogacelik aynen öyle ben uyanmadığı sürece vermiyorum geceleri mama. Birkaç kez denedim çok derin uyuyor yazık uykuda önemli aç olsa zaten çığlık kıyamet. 3 aya girmek üzereyiz. Ne kadar isterse o kadar uyuyor
cansu2600 meftunum Ayda çok güzel uyurdu oğlum çok özlüyorum o günleri 4te bı bozuldu işte yeni yeni toparlamaya başlıyoruz çok şükür. O yüzden kan şekeri olayida geçmiş bencede acıkınca uyaniyolar zaten 😁