Adaveannesi Elizduru bizde bugün tam 4.5 aylık oldukk sizde durumlar nasıl acaba uyku düzeniniz bebeğinizin yaptığı şeylerr. Oturtuyormusunuz mesela dönüyür muuu?☺️
Elizduru Hunilianne bizim 10 gün önce falan artik küçükler degilde büyük gazlari olunca cok aglardi bende yavastan gaz ilacini günlük 3 yerine 1 e düşürdüm cok şükür ki bitti koca insanlar gibi kendisi cikartiyor ki rahatlikla farkedersiniz💕
Elizduru Adaveannesi evet canim kucagimda falan oturtuyorum ama cok cabuk sıkılıyor benim kizim herseyden. Uyku düzenimiz 11 30 da uyutuyorum 2 3 saatte bir kendisi uyanip süt veriyorum sabah 8 yada 9 da kendisi uyaniyor gün icinde ne zaman uykusu gelse yatiriyorum zorlama yapmiyorum💕
Hunilianne Zehrauzunoglu ama hep çıkarıyor seri pirtlamalar. Bazen büyük insan gibi 🙃 yine de hala ağlıyor. Ve mutsuz bi bebek olmasından korkuyorum gerçi daha 2 aylık
Burcubayram01 Bu postu ben açsam kesin beş dk sonra bebek gazdan kivranirdi neguzel masaAllah Marik Allah cnm ben bı bugün uyduk sanki diyorum bı bakmışım iki gün ağıt çekiyoruz😁
Obenimmelegim Benimki 2 aydan sonra kendisi günde 10 defa çıkarıyordu 🤣 bezini açıyordum 10 dk açık kalıyordu poposu bacaklarını aşağı yukarı yapınca pıt pıt yapınca alıştı kendisi çıkarmayı 👏