2bebeannesi158_ Kızlar dün saat öglen 2 de verildi e nabızdna bakiyorum hayla çıkmamış sonuç icin hastaneye gitmem lazım e nabiza düşmeden doktor ekranina düşer mi acaba çıkmamışsa boşuna şimdi hastaneye gitmiyim dedik ama bilgisi olan yazabilir mi?
Sin21 2bebeannesi158_ benim çıktı diye mesaj geldi ama bir haftadır e nabıza düşmedi kültür vermiştim sonucu da merak ediyordum sonuca göre gelirsin demişti doktorum
huda1903 E nabıza düşmemişse daha çıkmamış olur bugün değilde isterseniz yarın gidin yada öğleden sonra çıkar belki
2bebeannesi158_ huda1903 normalde dün 2 saate çikar dediler ilk kez böyle geç oldu hayla e nabiza düşmemiş