Omeraslan
Çok güzel fiyata temizletmişsiniz, aslında 4 bin söyleyende oldu ama yeni bir firmaydı yorum falan olmayınca güvenemedim. Şans işi birazda aslında, 3 sene önce lojmana gelince tadilat yaptık sonra rastgele uygun bir şirket ile anlaştık görünürde tertemiz bırakmış gibilerdi ama ertesi gün evi yerleştirirken tezgahın altındaki inşaat atıkları olduğu gibi duruyordu asla bakmamışlardı bile, adamlara yazdım böyle diye “geri dönüşünüz için teşekkür ederiz” dedi sadece 😂
Sütten ağzım yanınca ucuz olanlara bir temkinli yaklaşıyorum