momas fiyatına o kdr bakiyorsaniz daha az bütçeli ayakkabıyı tam numara olarak almanızı öneririm. Çocuğun gelişimine köstek olmasın ayakkabı. Yere sağlam basabilmeli ki kas ve iskelet sistemi, pozisyonu vs doğru gelişim göstersin. Kendiniz hayal edin, 1 numara büyük ayakkabida mi rahat yurursujuz, yoksa tam numarada mi? Evet hızlı büyüyor ayakları ama ilk adımları çok önemli. Bu yüzden bence bir iki ay sonra vicco ayakkabı alın tam numara olarak,şuan fiyat performans olan başka bir ayakkabı alın tam numara