Merhaba oğlumun kolunda böyle bir şey cıktı kedimiz yok ama çevremizde kedili tanıdıklarımız var görüşüyoruz bende acaba kedi mantarı mı dedim doktorumuz egzama gibi duruyor dedi ama yine de şüphe duydum bir sizlere sormak istedim
