Arkadaşlar merhaba gebelikten önce hiçbir bağırsak problemi yaşamamıştım gebeliğimin son haftalarına doğru kabız olmaya başladım o şekilde gitti.Dogum yaptım bu sefer 4 5 ay boyu ishal oldum. Çeşitli şeyler denedim biraz geçti sonra tekrar kabız. Benim gibi bu durumları yaşayan varmı bagirsaklarin doğumdan sonra belli bir süresi varmış tam anlamıyla düzelmesi için ama ne bilim oğlum 10 aylık oldu. Yani bı turlu duzelemedim ya paso ishal ya kabız. Ama biyerde de okudum lohusalik 2 sene sürer diye. Yorumlarınızı bekliyorum😊