1durununannesi Floryaya değil ama tuzlaya götürmüştüm. Çok beğendim ben gerçekten hem içerisi çok temiz hem öğretmenleri ilgili, her şey sistemli ama çok pahalı. Eğer bütçeniz varsa çok faydasını görürsünüz.