mlskgn evinize yakınsa gün içinde sürekli görürsünüz😂😂 benim eşim sabah paket arası kahvaltıya geliyordu yoğunsa alıp götürüyodu sonra yemeğe tekrar geliyodu akşam da paket arası kahveye geliyodu evimiz yol üstü gibiydi ona paket araları uğruyodu sürekli haftada bir gün de izni var zaten izinleri ve saatleri şirketle konuşarak ayarlar herkesinki farklı oluyor 11de gidip gece 1de çıktığı da oluyordu sabah 9da gidip akşam 10da da