Elif337798 kesinlikle beceriksiz olarak düşünmeyin kendinizi herşey Rabbimden.Benim oğlumda yakalandı.Başka bir hastalık için yatarken hastane de rota kaptı ilk 3 gün ishal istiğfar vede yüksek ateş oluyor.Hiçbirsey yiyemedi sadece zorla kefir+probiyotik verdik.3.günün akşamı yemeye ve kendine gelmeye başladı.İshal kesilene kadar baygın gibi yattı ama.İnşallah tez zamanda düzelir Rabbım yardımcın olsun canım benim.