Kızlar ben on yıl sonra anne oldum 1.5 yaşında oğlum var ve oğlum çok hırçın herşeyi yere atıyor yemek vs ne desen ve malesef ekran önünde birşeyler yedirebiliyorum bence ekrandan hep hırçınlık ekranı bırakma kararı aldım bana yol gösterir misniz çocuk gelişimci varsa yardımcı olursa çok sevinirim ❤️