Dogacelik bero1414 bebeğiniz beyaz tenliyse cildi çok hassas olabilir. Tuvalet iletişimi konusuna bakın biraz. Benim kızım da çok pişik oluyordu. Kakası geldiğinde anlayıp kovaya tutmaya başladım ve suyla yıkadım. Islak mendil kullanmadan. Baya fark etti. Bezini de bi büyükbeden alın fark ediyor.
cicekcimm bero1414 canım ıslak mendil kullanma. Benim kızımda da aşırı vardı böyle af edersin artık altı kanıyordu bildiğin. Her türlü kremi denedim. Bez değişikliği aynı şekilde.. En son zeytinyağı ve mustela nın pişik kremi bizde işe yaradı.. Gün içinde biraz altını açık bırak sürekli havasız kalınca da öyle oluyor
Pamukhanim_ bero1414 yok alerjik değil biraz toplu bir bebek bacak kısmı etli doktor o yüzden olabilir dedi popo kısmı geçti artık çok olmuyor sadece ıslak mendil kullanırsam oluyor pamuk kullanıyorum evdeyken bu arada sufocrem içeriğini pek temiz olmadığını söylüyorlar bilgin olsun
Dogacelik bero1414 gözünüz hep üstünde olsun yapacağını anladığınızda altını açıp alaturka tuvalete tutar gibi tutun. Bi deneyin bakalım kızım hemen alışmıştı. Oğlum hiç sevmedi öyle tutmayı onda yapamadım. Denemekten zarar gelmez.
enesinannesii10_ Benim bebğim de bi haftalıkken pişik oldu 2 buçuk aylıkken geçti benim atropin egzamam var domates yiyince eklem yerlerim parmak uçlarım kaşınır minik minik kabarcık olurdu fark ettim ki ilk günlerde bebeğimin altı pipisinin üstü kasık bölgesi poposu her yeri kıpkırmızı minik minik noktalar şeklinde Bepontol hametan Sudocrem hepsini sürüyorum hafifliyor geri geliyordu tamamen geçmiyordu aynı zamanda çok değil ama idrar yolu enfeksiyonu da vardı hafif düzeyde sizin de belki enfeksiyon durumu vardır doktor bişi demedi ama be onunla da ilgili olduğunu düşünüyorum mantar olmuş pişik değil dedi ve TROSYD krem verdi ikinci pürüzsüz oldu inanamadım asistanlar hiç bakmadan krem veriyorlardı
almira35 bero1414 suyla temizlemeyin. Ya yıkayın ve iyice kurulayin ya da ıslak temizlik yerine zeytinyağı kullanın. İslak mendil ya da ıslak pamuk kullanmayın. Ha illa kullanacağım diyorsanız her temizlik sonrası fon makinesiyle kurutun. 2.5 ay süren pisigimiz sadece kuru tutmayla ilaçsız geçti. Hiçbir krem ilaç gecirmedi kuru temizleme geçirdi. Ben saf zeytinyağıni yıkanıp kurutulmuş ıslak mendile sıkarak temizliyorum. Kapatmadan önce yine zeytinyağını iyice sikiyorum her yerine. Öyle öyle geçti, bir kez bile pisik yaşamıyoruz artık. Pisik nem demektir unutmayın. Bana bir doktor önermişti fön makinesini ordan yola çıkarak suyu temizlemede kullanmamaya karar verdim ve geçti
bero1414 elifbarcin65 8 aylık ya alerjı twetı yapıldı negatif cıkdı başka yerleri de kabarmıo durumu gayet ıyı bilmiyorum ınankı abla bırı alerjı dıo bırı pısık geçer g astrolojiye görünün diyor anlamadım kı ek gıda zaten hıc agzına vurmuyor istemiyor
Pirasalipuding bero1414 prima premium care olan beze geçin ve sürekli bez değiştirmeyin, sadece pamukla temizleyin, her alt açmada 10dk havalandırın, travazol kremi sabah ve akşam sürün, gün içerisinde de sudokreme devam edin
sudennas Canım bn hastanedeyken ablanın biri bebek vazilini kullan geçer demişti ben herşeyi denemiştim onu kullandım 3gün içinde hiç birşey kalmadı arada oluyordu kullanıyordum biraz kurusun diye bekliyordum hmn geçiyordu ve kurtarıcı bezimiz bnce en iyisi goon marka bu japonların işi biliyor abi prima bile pişik yapıyordu sızdırıyordu bu 10 numara bence biz neredeyse çiş eğitimine başlayacağız hala kullanırım
btlbge bero1414 bizim eczacımız kendisi pişik kremi yapmıştı onu kullanıyoruz fayda ediyor bebeğim pişik de olmuyor
Marsila bero1414 Poposunu işemiş bile olsa yıkayın bir süre ve yanındasınız zaten günün çoğunu açık geçirsin yani bezsiz. Sonra sarı kantaron yağı sürebilirsiniz. Ben bir sürü krem kullandım ama Osman gönülal diyor ki organik sertifikalı pişik kremleri bir şey etmez diğerleri kansere bile yol açar diyor onu dinleyince korktum valla sarı kantaron yağı aldırdım onu sürüyorum bir tek gece yatarken hafif bir krem o kadar bir de altını pamuktu ıslak mendildi onlar ile temizlemiyorum direkt yıkıyor sonra siliyorum.
ipeksibel Marsila kantaron yağını çoğu kişi önermiş acaba gerçekten faydalı mı bir de nerden bulabilirim
merveabla Ecowellin doğal içerikli pişik kremleri hassas ciltler için çok uygun içeriğinde kimyasal olmayan bileşenler var ve cildi yatıştırıp koruyor
btlbge bero1414 Bitlis ahlattayım ben Burdan bir kaç arkadaşıma göndermiştim memlekete fakat size nasıl olur bilemiyorum