9 aylık oğlumun uykusunu bir türlü düzenleyemiyorum ya. Sallanarak uyuduğu için uyanınca tekrar uykuya döndüremiyorum.
Sabah 5.30da uyanıyor (bugün 4.30)
Akşam da 8.30 gibi uyur. Daha geç uyutursam daha erken kalkar.
Şimdi sabahın 5inde kalktığı için ilk uykuyu 8.30 gibi yapmak istiyor. E bu saatte uyuyunca da mecburen üç uyku yapıyoruz hala. O yüzden sanırım erken kalkıyor. İki uykuya geçemedik.
Ne yapacağız? Şu uykuyu bir düzenleseydik 🥲