Sevgili anneler
Doğumdan sonra imom latte kullanmaya başladım. Günde 1 kullanım öneriliyor ama dün sadece denemek adına (biliyorum doktora danışmadan yapmak pek doğru değil) 2 tane aldım ve bariz bir şekilde sütümde artma gördüm. Kendi kendime günde 2 kullanmak istemiyorum ama belli ki 1 tanesi de bana yetmiyor. Sizce yanına başka takviye eklemeli miyim? Önerdiğiniz takviyeler var mı? Teşekkür ederim 🌸