trnipek kckglr genelde sabah veriyorum tabi sabah denk gelmezse öğlene doğru aç karnına veriyorum yarımsaat bekliyorum emzirmek için. Bazen çok aç oluyor 20 dk bekliyorum nadiren tabi.
cansu2600 kckglr Uykudan uyanınca veriyorum sonra alt üst değişimi biraz spor derken zaman geçiyor sonra karnını doyuruyorum d vitaminini veriyorum
zeyna7 Ben mamadan hemen önce veriyorum uyandığında. Doktorumuza sordum ac mı vermeliyiz diye farketmez aç veya tok verebilirsiniz dedi.
kckglr Bende aç veriyorum ama bebeğim çok iştahsız. Hastalık atlattık ondan mı dişten mi yoksa demir vitamini mi eksik ondan mı anlamadım. Hastalığı düzelti yine iştahsız. Yani ek gıdaya ve memeye karşı. Dişi de patladı aslında. Düşünüyorum öle 🤷♀️