Ay gerçekten Feriha gibi bayılacağım şuraya gece sürekli kımıl kımıl müdahale etmeyeyim diyorum uyanıyor ya yüzünü okşuyorum piş piş diyorum pat pat yapıyorum anca öyle biraz uyuyorum yine kımıldıyor ben de 3 saat geçti sanıyorum bir bakıyorum 10 dakika geçmiş, üzerini açmayı denedim örtmeyi denedim emzirmeyi denedim mama vermeyi denedim altını değiştirmeyi denedim değiştirmemeyi denedim nem oranını denedim doktor rezene ver dedi onu denedim ek gıdaya başladık yoğurt verdim vermedim bütün gün gezdiriyorum dışarıdan avare dolanıyoruz yok gene yorulup uyumuyor, gündüz 5 saat uyuduğu oldu yine gece uyumadı 3 saat uyudugu oldu yine uyumadı nasıl durduracağız bu kımıldanmayı 5 aylık bu arada