atesnzm Aya yeni girmiş bir bebeğim var mükemmel gece uykusu uyuyan kızım gece 3 te uyanıp 1,5 saat uyanık kalmaya başladı 1 saat belki daha fazla cin gibi açıyor gözlerini.Rutinlerini saatlerini hiç şaşmadım bu zamana kadar bu dönemde yaşayan var mı 1 haftadır böyle geçmiyor da bi eşim kalkıyor bi ben mala döndük sonra da 6 da kalkıyor zaten
atesnzm organikirmik doktor dün daha diş yok ama baya rahatsız olmaya başlar artık dedi elleri sürekli ağzında
organikirmik atesnzm doktor bize de hiç şişlik yok bi şey kullanmayın dedi, ben de onu dinledim tüm belirtiler olmasına rağmen. 1 hafta sonra diş fırttı 🥹 gece uyanması ve geri uyumaması da oldu o süreçte
atesnzm organikirmik ay umarım öyledir ve diş çıkınca geçer düzenimiz şaştı gece uyumadı 7 buçukta gündüz uykusuna yattı bi kalktım saat 9 buçuk çok uyumuşuz bu seferde bende yanında bayılmışım gece hepten uyumaz şşimdi😅