Dondurmalikahve hira0502 Ege denizinde olmuş deprem, kandilli rasathanesine baktım 6 şiddetinde yazıyor
hira0502 Aslında 7.2 büyüklüğünde deprem oldu diye bildirim geldi ama her yerde 6 büyüklüğünde diye gösteriyor
suhedaaaaa hira0502 Denizlideyim hissetmedim ama çocuğu emzirirken bi baktım avize sallanıyordu, saat 6.30 falandı o zaman internette 7.2 şiddetinde deprem yazıyordu ama hiç sallantı hissetmedik
hira0502 Bsraasln bende haberlere falan baktım ama hiçbir yerde göstermiyor sadece alt yazı geçiyor o yüzden çok korktum dedim heralde çok büyük oldu haber alacak kimseye ulaşamıyorlar
Bsraasln hira0502 1-2 ay önce 5.2 olmuştu onu hissetmiştim ama bunu hissetmedim inşallah kimse de bişi yoktur Allah korusun daha kötüsünü yaşatmasın inşallah
hira0502 beybitolat bende sabah deprem alarmiyla uyandım Yunanistan’da 7.2 olmuş sanırım egede hissedilen 6
Ecem__ hira0502 bende hissetmedim kardan degil denizde oldugu icin hissedilmiyor.dogu depremi 7 siddetinde oldu 11 tane il maf etmisti.rabbim korusun.denizde oldugu icin hissedilmemistir