14 günlük olduk. Kız çok şükür tutuyor ama oğlan bakarsan yapayım tutmuyor. Anne sütü sonrası her ikisine de biberon mama veriyoruz. Mecburen oğlana sağıp veriyorum sütümü. Ama içim de rahat etmiyor. Onu nasıl geri tutturabilirim ?
Birde tek tek emziriyorum çok vakit alıyor ikiz anneleri siz nasıl yapıyorsujuz