Askıdaydım dün yazamadım. Dün gece tansiyonum 18e kadar çıktı haberi görünce. Seninle konuşma fırsatımız olmadı ama yorumlarını momdan beri görüyordum hatta merak ediyordum acaba nasıl biri diye, eğlenceli dikkat çekici yorumların vardı. Sana mı yavruna mı üzüleyim. Görebildin mi acaba bi kere de olsa koklayabildin mi. Hayatın ne kadar bi anlık olduğunu hatırlattın bana. Sanırım bi evladından ayrılmışsın daha önce. Orada sarılmışsınızdır umarım. Bebeğin hep iyi insanlarla karşılaşır umarım bu dünyada. Yolun ışık olsun femay hoşçakal ♥️🥀