Artık o kadar bunaldım ki oğlum sürekli hasta kulak enfeksiyonu oluyor iyileşiyor 5 10 gün sonra tekrarlıyor 1 ayda 3 defa antibiyotik kullandı artık çok yorulduk tükendik resmen 7 aydır aynı sorun şimdi doktor bulduk 5 haziranda kontrolü var tüp takılacak galiba ne yapıcam bilmiyorum saat gece 03.00 çocuğum12 saattir yeni uyudu öyle bir içimi dökmek istedim 😞