seymayldz12 Selam kizlar bebeginizla odalari ne zaman ayirdiniz veya ne zaman ayirmayi dusunuyorsunuz
feride-nizamettin seymayldz12 Ben ilk çocuğumu yaşına girince ayırmıştım, mamayla besleniyordu zaten gece kalkmıyordu o yüzden kolay olmuştu. 2. Çocuğum 9,5 aylık şu an, anne sütüyle besleniyor ve gece zibilyon kere kalkıyor🥲 Muhtemelen memeden kesmeden ayıramam
Serena94 bloommom ben de öyle yaptım şu an 2 yaşında ve iyi ki küçükken ayırmışım diyorum. şimdi arkadaşlarım ayırmak istiyorlar ama zorlanıyorlar.
Aintyourmama 10.5 aylıkken ayırdım ama ikinci bebegime hamileyşm diye onun sesinden uykusu bölünmesin diye hamile olmasam ayırmazdım ha pişman mıyım değilim bence uykuları daha kaliteli oldu uyanmıyor bizim odamızda sürekli uyanıyordu herkes çok erken ayırdın korkar bilmem ne dedi vicdan azabı çektirdi bana hala içimde derttir
nurrr126 Aintyourmama ben 1 yaşında ayırdım herkes bana neler dedi çok erken ayırmışsın yazık çocuğa diye bende hep üzüldüm geri yanıma almayı bile düşündüm ama şuan iyi ki ayırmışım diyorum benim bebeğimde bizim yanımızda daha çok uyanıyordu şimdi da az uyanıyor. Herkes herşeye bişey söylüyor kulak asmamak gerek ama insan yine de takıyor maalesef
seymayldz12 Pamukhanim_ peki gece aglamalari vs korkuyor musunuz benimki sesi duyuluyor cigligi ama tedirgin oluyorum yinede
whiteblack 3 yaşında hala aramızda yatıyor 🤦🏻♀️ artık rahat yatamıyorum ya oda değil yanmızda park yatağında yatmasına razıyım
Slmm2006 seymayldz12 büyüğü 2 buçuk yaşında ayırdım. Küçüğü 1 buçuk yaşında ayırdım. Küçüğü de normalde ayırmazdım ama beşikte rahat edemiyordu. Yanımıza yatırsam ablası kıskanacaktı. Onun için ayırdım. Aynı oda da yatıyorlar artık.