Kızlar bebeğim cumartesi günü 2. Yaşına girecek 🌞
Arkadaşlarımız ile bunu kutlamak istedik. Tabii ki aklımda bir kaç fikir var ama sizlerden de tavsiye almak istiyorum.. sizce doğum günlerinde ikramlık neler olabilir?
Bu arada kurabiyeleri yapmayacağım onları da pastayla satın alacağım tatlı ve tuzlu olarak.
Kurabiye hariç bütün fikirlerinize açığım 💐