Kızlar 12 de yatıyordu şimdi 2 e çekti 3 aylık oldu ve bu değişim başladı. Asla uykuya dalamıyor uykusu olduğu halde ağlıyor yatağına koyunca . Sallanmak istemiyor hep meme istiyor. E yarım saatte bir meme emerse benim canım yanıyor . Üstelik şimdi
Uyudu sabah 10 11 kadar uymak isteyecek . Ne yapabilirim yardım edin . Gündüz uyutmasam uykusu gelecek . Çok zormuş . 3 ay uyku gerilemesi diye bişey var mı. ?