o kadar nefret ediyorum ki bu uykusuzluktan salla salla salla yatmıyor tam yarım saattir ugrasıyorum sesim yükseldi baya ya kızlar kızımdan cok cektim 3.5 sene oglum iyiydi derken oglumda bozuldu şuan 28 ay 11 günlük bıraktıgım dakka krize giriyor sallarken bir sağa bir sola dönüyor ne yapmam lazım cinnet geçirmeme ramak kaldı😔😩 aksam 22:00 de uyudu oglen de uykusu 12:30 13:30 bazen 14:00 kadar uyuyor