basak1336 tosbalam benim kızım 4. Ayından sonra sağa sola dönüyordu şimdi 7 aylık dönmüyor neden acaba. Desteksiz tam oturamıyor yıkılıyor sağa sola
ecekrk tosbalam hiç mi donmuyor yani mesela yüz üstünden sırtına yada sırtından yüzüne dönüyor mu benimkide oturuyor ama sırtından yuzustune donmuyor ama yuzustunden sırtın dönüyor
tosbalam Biz elimizle destek yapıp çeviriyoruz. Ara sıra dönme çabaları girişimleri bulunuyor ama dönemeyince bırakıyor. Ama oturmaya gelince bir şekilde dengeyi sağlıyor. Tabi normal oturuş gibi dakikalarca değil.