ecekrk uyumayacaksınız 😂 ben hala uyumuyorum 5 aylık benim bebeğim, gece 4 saatte bir emiyor. Şaka bir yana, emzirip Hemen siz de uyuyacaksınız başka türlüsü olmaz maalesef. Sadece ağladığında emzirip de kilosundan memnun olan anne görmedim ben çevremde