Merhaba kızlar iki gündür burda yazılan tavsıyeler uzerıne bu vıtamini aldım 2aylık oglum var onceden goguslerım tas gıbı olurdu arada da sagardım sonra yumusamaya basladılar terbıye mı oluyor bılemedım süt de var sıkıntı yoktu ama içimiz rahat etmez ya.Neyse ılk kez bırsey öneriyorum bayadır goguslerım boyle süt dolmuyordu vıtamın baya etkılı sanırım .henuz ıkı gundur ıctıgım ıcın asırı guzel alın dıyemem belki bende boyle sızde boyle etkı olusturmaz ama 3.ay kontorlune gıttıgımızde kılosuna bakıp oyle etkısını tartısabılırız dıye düşündüm.suan trendyolda 250tabletı 105tl dı almayı düşünen olursa nacızane bir tavsıye🥰