Kızlar bebeğim 3 ay 7günlük. Nerdeyse doğduğundan beri meme reddi vardı zaten o yüzden sağıp biberonla besliyordum. Her şey çok güzel gidiyordu 2-3 saatte bir 120 cc süt içerdi kucağımda. Ama yaklaşık 10 gündür bir şey oldu önce kucağımda süt içmek istemedi neyse bi şekilde yatarak falan besledim. Ama şimdi asla ne duruyor ne yatıyor sürekli ağlıyor ve asla beslenmek istemiyor biberonu ağzıyla ittiriyor günde toplasan 2 biberon zar zor içiyor(farklı biberon ve başlıkta denedim) zaten bu ay doğru düzgün kilo da almamış. Doktor atak haftası dedi ama bu kadar zirvede yaşayan var mı bu aylarda. Süreki ağlama asla durmama iştahsızlık biberonu reddettme🥲 lütfen geçici deyin deneyimlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.