Ayın 20sinde kıyma almıştım. O gün öğlen anne köftesi(yumurtalı-galetalı) yapıp buzdolabına koydum o gün akşam üstü kızım rahatsızlandı unuttum. Az önce aklıma geldi buzluğa koydum kokuda direk bir şey yok ama emin olamıyorum. Hesaplamama göre 1.5 gün(34 saat) buzdolabında bekledi. Eğer bozulduysada pişirmek istediğimde kokar mı? Anlarım dimi