annekadin aynı şikayetler bende de var, ben de kan değerlerime baktırdım ve şekerim çok fazla düşük çıktı. Yorgunluk için de magnezyum kullan dedi doktorum. Emzirdiğim için de dediğiniz gibi daha fazla etkileniyoruz. Rabbim beterinden korusun, biz iyi olalım ki yavrularımız da iyi olsun ❤️ Eczaneye gidince bakıcam, çok teşekkür ediyorum 🌸